Valborg

VALBOORGSMÄSSOAFTON SKA MAN INTE BARA SITTA HEMMA VA?
Slutade kl ett och därefter åkte jag,Johanna & Jannica tåg till stan där vi gick in i några butiker & käkade i donkan. därefter letade vi efter en spårvagn som skulle ta oss till en nöjespark där vi skulle fira valborg, haha som vi letade och gick i Helsingfors, vilken vagn ska man ta?! Men vi hittade till sist iallafall och när vi hoppade av spårvagnen fick vi gå några km för att komma fram till nöjesparken Linnanmäki ngt sådant, uhh fick gå upp i massa backar och jag har 1 m långa tånaglar så det gjorde ont att gå för mina vita skor är också lite för små :/ måste verkligen klippa!

Men har varit här i denna nöjesparken 1 gång förut med Mylina för typ 3-4 år sedan



Vi köpte varsin biljett (6 FKN EURO O.O) och min första karusell 2010 blev berg & Dalbana som var fett läskig fast kul, skrek tills vi tappade rösten


Japp och där var vi hela dagen och hade massa kul, sedan byebye och nu är jag hemma med mina tår som är döda, VAmpire diaries är på g och så ska jag tvätta av sminket och byta om till bekvämare kläder and then bara lägga mig ner och titta..MED GODIS RULLTÅRTA OCH CHIPS SOM COMPANY ofc

Köpte också ett armband från GinaTricot som var på rea, såg deras Baseball jacket men dem var lite för tunna och för dyr so not worth it. pallar inte ha en sån ändån.. I think :(





Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0