dead..

after all work xD 10 timmar framför datorn o jobbat med karaokelistan. kommit väldigt långt, snart klar! och I NEED MASSAAAAGE!!

men wiihh mamma redan gett mig 110 euro för några dagar sedan som förväg of my work :p pappa vet inte om att jag redan fått min belöning så kommer få 100 euro till när jag är klar heuheuhe. greatgreat! mammas idé .. not mine.

imorgon måste jag ladda på skolbusskortet, skolan börjar ju om bara 1 vecka!! hm.. bara detta året som jag inte längtat efter att skolan ska börja :/ o inte äns förberett mig med nya väskor och pennor som jag gjort varje år.(bara kolla tillbaka i bloggen i månaden August 09) aja dont care måste spara pengar ^^ men hoppas 8:an kommer bli kul!

oki seriöst är fett trött så ska sova.. måste stretcha lite först för min rygg är böjd som snubben i Ringaren i notre dame. PUSSSS 


Kommentarer
Postat av: mylina

MSN DÅ!!!!!

2010-08-11 @ 14:32:28
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0