hello sunday

and dear Readers. noot hehe men yeah kände för o uppdatera litegrann! idag har jag försökt vakna tidigt så man kan lägga sig tidigt också, skola imorgon och slutar egentligen 12 fast pga extrastöd i finskan blir det halv 2 istället.

detta året ska jag satsa på finskan lite mer för innan ville jag inte lära mig fast nu känns de att de är dags att ta tag på det. Vill inte bara stå där o lyssna på när folk talar finska och man står där helt retarded xD
och ja, plus ska jag bo här my whoole life :OOO haha kan inte tro de ännu, fast kanske ska flytta utomlands i framtiden .. who knows.

Men nu ska jag byta om och gå ner och handla mat och dryck, samt lite chips o godis att fylla min låda med. hehe alltid bra att ha för ibland kan man bli så sugen och så finns inget gott hemma o man är för lat att gå ner.

sen blir det att kolla på film -> The A-TEAM och färga håret! duuunndduunndun mörkbrunt! kommer bli svart vet jag fast jag har mer än 5 nyanser i mitt hår och en fet utväxt så de är dags ;) ska dock färga själv.. undra hur de kommer gå. kanske slutar upp med 10 olika färgnyanser heuehu


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0