I dont wanna be the reason why

SVAAAAAART HÅÅÅÅR såå säääxi ;)) känns skönt att ha fått bort mitt ljusbrunt, solblekta hår. gillar dock inte lukten av hårfärg som jag nu försökt skölja bort.. eller de finns nog kvar lite färg i håret ännu but yeah ska duscha imorgon också! men är nöjd, mamma färgade åt mig och det blev faktist jämnt, två burkar gick det åt.. men nu ska jag låta mitt hår vila i fred i något år innan jag börjar pilla igen

nuu ska jag packa skolväskan och läsa lite finskää . ohh lägga in tvätten också ja =) puss bilder blir imorgon! och längtar faktist till höstenn.. ngn annan än jag? ^^


Kommentarer
Postat av: mylina

VEM LÄNGTAR INTE TILLS HÖSTEN? HÖÖÖÖSTLOOOV HIHIHIHIHI<3

2010-08-22 @ 22:20:55
URL: http://mylinavantran.blogg.se/
Postat av: Malvina

Haha Mylina :D



Nja ska blir kul ändå xD

2010-08-23 @ 09:10:36
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0