25/8

åh vad skönt att komma hem till ett ren o freesh rum som söta mamma nog tagit sin tid att städa o bytt lakan ^^ kiitos kitos<3!

idag har jag slutat 1, sen gått runt i Jumbo med tjejerna M,J,J,L, och E!  Är sjukt trött nu för gick runt med mina kängor i de varma vädret som kändes väldigt tunga, men bara för de regnade så mycket imorse drog jag på mig dem ... måste nog vänta till den riktiga hösten då vädret håller sig kallt.. smålängtar så man kan ha på sig tjocka tröjor och flera lager på sig. 

ska göra lääxoor.. haha palla inte lägga upp nya bilder på mig för dem blir IIINTE bra! på morgonen ser man så trött ut och när man kommer hem från skolan ser man ännu tröttare ut.. intee braoo.. ist blir de på vackra Lee Hyori


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0