30 augusti

u know what?.. jag höll nästan på att gråta när jag klarade en svår matteuppgift nyligen AHAHHAA .. nej men fett lycklig blev jag.
känt mig ju fett osmart i nu 10 månader när det gäller matte. och innan var man ju alltid en av de bästa, men yess jag fortsätter klättra upp =)  men yeye ska fortsätta klura ut den sista som jag försökt i snart 1 h. blir snart lack på den! 

jaja ska gå runt med dålig självförtroende i ännu 1 år de klarar jag.. sen blir det officially en liten operatiooon i Vietnam bryr mig inte vad andra sajooor i do it for me för jag ska må bra. orka inte titta på mig sj i speglen 100 ggr varje dag och känna mig fett ful speciellt när det är ansiktens mittpunkt och ja det hjälper till mkt när ni klankar ner den också. men först måste jag bara säga - kolla på er själva först innan ni klänker ner andra. är ni mer perfekt eller känner ni bara er ett snitt stoltare och en bit snyggare när ni fått det sagt? jaja skitsamma palla bry..
sen finns de dem som säger så fina saker och försöker stärka min syn på mig själv.. fast jag tar jag inte åt mig av de så mkt och kommer inte heller, eller inte än iallafall. mayb next year ;)) tack för ni försöker eller vad man nu säger ♥
  


Kommentarer
Postat av: mylina

ASSÅ OMG PALLAR INTE DIG MER! Jag lovar jag skriver det här och nu, JAG VILL SLÅ NER DEM DÄR. SPECIELLT HON FUCKING TANTJÄVLEN. Kommer stå rakt ut och peka på hon fula fettot.



Och lisa jag låter inte dig göra det, aldrigladrig!

DU ÄR FAN HUR BAJS SNYGG OSM HELST, SKULLE ÖNSKA DITT UTSEENDE OM JAG FUCK FKN IDIOT. GÖR INGET MED DET! Don't even dare to touch it.. =(



Btw, det finns något som heter S-V-A-R-T-S-J-U-K-A. Hähähä.. puss :*

2010-08-30 @ 22:10:46
URL: http://mylinavantran.blogg.se/
Postat av: loiis

du, jag har läst din blogg ett tag nu.. trots de veckorna med dåliga uppdateringar har jag fortsatt följa. jag vill bara säga att det är ditt utseende och sättet du snackar som lockar mej till att stanna kvar. Ska du operera näsan,? du är ung, jag tror du verkligen behöver tänka till innan du bestämmer dej, eller det kanske du redan gjort ? Men du kommer få gå igenom en otrolig smärta , själv så tycker jag att det är fett ovärt d.. För du är ju så fin.

Kra.

2010-09-03 @ 17:38:22
URL: http://loiischau.blogg.se/
Postat av: loiis

ja, det bestämmer ju du själv. Var bara en liten åsikt från mej, lycckka till :D

2010-09-04 @ 00:23:16
URL: http://loiischau.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0