Cross earrings

11 dagar kvar tills jullov, 12 dagar kvar tills julafton och 14 dagar kvar tills Mylina kommer ♥
Längtar längtar! om exakt 1 månad så blir jag även 15 bast :p

Jag hoppas på att mina kläder från Yesstyle kommer imorgon eftersom det gått 15 dagar nu. Fast posten jobbar inte på helger så drf :) well I can't wait to get them! Ska även shoppa med mamma imorgon och titta efter min systemkamera. mamma och pappa har lovat att köpa den och jag är såå glad wiiih :D

har glömt att visa ett örhänge jag gjort. eller jag tog av korsen,hjärtat och kedjorna av mitt favvohalsband och satte dit en krok och tadaaa ett fint örhänge! ngn som vill ge ett bud? ;D


Kommentarer
Postat av: mylina

OMMMMG, såå fint :O:O::O:O:OOO:O, MILJONER !

2010-12-12 @ 22:34:29
URL: http://mylinavantran.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHHA SOLD!

2010-12-13 @ 17:23:05
URL: http://lisatranthi.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0