adore you.

sån boring städ och plugg dag har det varit :/ men mot kvällen har jag umgåtts med fina mamma, längesedan hon var som hon var idag, fick mig att känna mig som 6 år gammal igen haha.. men xtra glad och pussokramgo var hon och jag har saknat den sidan, vår fina mamma som är världens snällaste, och som är den absolut sista personen som förtjänar att ha en sådan hemsk allergi. det gör ont att se dig lida med det och ännu mer när nästan inga mediciner hjälper dig. det har gått 3 år nu med daglig utslag,men fortsätt vara stark och kämpa som du gjort men ge aldrig upp som du ibland vill göra. någon dag hoppas vi alla att sjukdomen försvinner för gott ♥ Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: mylina

BA THIM(???)! KÄÄÄMPA ~

lisa logga in :(:(:(?

2010-12-06 @ 17:24:13
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0