23.38

Har valt ut outfit tills imorgon, första skoldagen efter lovet! Tycker det är alltid kult att rota ut en ny plagg och jeans eller leggings från garderoben varje dag!

Har precis fixat en ny avsnitt på two and a half men i datorn som jag ska kolla på innan jag ska sova, sedan efteråt försöka sova. Känner redan på mig att jag inte kommer lyckas för är inte ett dugg trött efter att ha vaknat så sent och sovit så sent..

Imorgon blir det iallafall "varmt"! 1 grader celsius och max -3 grader till skillnad från -20 grader varje dag. WIIIIHOOOOO I LOVE IT! Och allt snö på träden har smält, fast idag snöade det mycket och det gör det fortfarande så imorgon blir det väl mycket snö igen.
COME ON SNÖ ÄR FETT UTTJATAT! VILL HA SOL , VÄRME! åhh saknar sommaren i helsingborg <3


Shit, gjorde jag 6 inlägg idag?..


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0