7 februari

Omg redan den 7 februari o.o
Jag håller på att besvara frågestundsfrågorna, fast har ni några fler kan ni alltid ställa dem ^^
Idag är det ju söndag.. Inget speciellt händer på söndagarna för min del, fast idag ska jag plugga historia eftersom vi har prov på tisdag. Jag är inte den personen som pluggar några dagar innan prov utan alla prov jag har gjort denna månaden är alltid dagen innan. Not good at all!

Vad ska ni andra göra idag? Samma som jag, tråka och är rastlös eller är ni ute med vänner och har kul. ELLER ja.. Ni kollar ju på min blogg nu





Kommentarer
Postat av: Anette

Precis! Är någon taskig mot mig ger jag igen. Och sen när blev jag perfekt och snäll, glad hela tiden? HAH.

Jo, ska ta bloggpaus. Palla detta asså. :P

2010-02-07 @ 14:57:39
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0