Bowling

Kom hem vid 1 tiden när vi egentligen kunde komma hem lite tidigare mohhaha! Manh skulle parkera bilen fast det var så mycket snö att bilen fastnade och kunde inte längre köra fram eller backa. Vi fick gräva och gräva vid däcken fast det gick ändån inte.. Sååå vi blev tvugna att Kalla på våra föräldrar och dem kom med värsta stora spade och skottade och pappa fick ut bilen efter all gasande och vrid&vänd x)

Idag var det fan riktigt nice väder! 0 grader celsius hela dagen och det var inte ett dugg kallt! Kunde ha på mig skinnjacka, tunn skjorta och leggings, without freeziiin'

Att bowla var INTE SÅ KUL FÖR JAG SÖÖÖG! Fick bara 1 strike av alla 3 banor vi spelade och mina naglar är äckligt knäckta :/ Jag som försöker spara ut dem långa och fina som jag hade i somras fast det går fan inte! Anyway det var kul att umgås med dem 

Starka, fina vita and healthy nails var dem förr. Och ni vill inte se hur dem ser ut nu..

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0