Chuc mung nam moi ~ Gott nytt år

TET TET TET TET DEN ROOOI SÅ GOTT NYTT ÅR PÅ ER CHINGCHONGARE.. Jaja nuthing special händer ändån förutom att tända rökelser och sådant här hemma.

Fick idag Lì-xì (Ett litet kuvert med pengar i som man får på nyår) av mamma i morse, (40 euro) wihooo!
Jag som höll på att bli fattig haha.

Geeez detta året känner jag mig helt bortskämd. Har under 2010 fått en MASSA pengar, en ny mobil, dyra skor, shoppat en massa kläder & saker, ny lovely data som jag testade att ta bort plastet med och så märkte jag att den har massor av fina mönster på den, inte bbara "bubblorna" men massa små ränder också. Aahh så fin den är ♥.♥ ..SAMT så har jag fått ett eget rum HAHA!.. Vadå? det är mycket för bara knappt 2 månader!





Kommentarer
Postat av: mylina

HAHAH jo filmen är bra =D. Men tycker alla är likadana, slutar lyckligt och ja. hahaha du får se den :)

2010-02-14 @ 14:47:32
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0