GodNatt

Buhhuh tandläkare imorgon :( Jag vet om att jag har hål i tänderna, iallafall i en tand som det gör ont som fan när jag käkar godis och ifall den nuddar tanden. Blää äcklig känsla.

Hihiii jag klarade av matteläxorna i advancerade uppgifter, im so freaking proud of myself.
Det fanns uppgifter där man fattade nada och då dyker Sussis röst upp - Tänk loooooogisk.
Okej det kanske inte hjälper men efter några försök så klarade jag talen!  GRATTA?? ANYONE? ...yehhe no one

Iallafall goodnight, hittade inte mina nycklar och inte heller geografihäfte så imorgon får jag en prick för att jag inte gjort läxan. Jag tror eller jag hoppas att mitt häfte ligger inklämd i atlasboken som jag gav tillbaka till läraren :/


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0