Heei

Hemma från skolan och har duschat och ska nu glo på The vampire diares ep 14 som kom ut idag när jag har saknat den också ^^ , sist slutade den helt SPÄNNANDE och jag hatar när filmer slutar så!
Jaja godis, frukter och någon kladdig vietnamesisk kaka är here with me. God damn jag har käkat mycket dessa veckorna även om jag inte äns är hungirg och så har jag gått upp 1-2 kg o.o Not good! But still i cant resist food yaao



Update:

Oh noooees.. what a sad ending on vampire diares. A part of me died, började storgråta bara av att se superheta Damon vara ledsen :(( Buhuhhu *cry me a river*
Ahh ccan't wait until the next episode releases..


Kommentarer
Postat av: Anette

Haha vampyrer och sånt är så himla uttjatat. Nu är typ twilight med på varenda cp tidning i matvaruhus. ÅÅÅH, DE KAN DÖ ASSÅ. D:

vampire diaries orkar jag inte med. ._.

2010-02-12 @ 20:15:26
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0