Hos syster

Ingen bloggning igår för jag fick knappt tillgång till data! :(  Nej skoja men jag orkade inte.

Hmm kan berätta lite om gårdagen

Onsdag

Onsdag natt/dag var vi i baren och fixade lite saker sedan åkte vi hem till syrrans lilla lya, och då menar jag verkligen liten! Vi käkade nattkäk och därefter sov vi när klockan då var 5 och så vaknade vi 2. Omg slösa bort dagen.. haha
Men så stack jag och Sussi och köpte en jättesöt minilaptop till Sussi herself, gahh vill ha den själv wtf o.o Ska också skaffa en minilaptop... Not
Japp sedan blev det en liten sväng i Itäkeskus och handlade mat och jag hitta en snygg skjorta från Gina

Och på kvällen stack Khai och jobba och då var det bara jag och Sussi hemma. Vi gjorde fruktsallad med glass och kollade på gamla avsnitter på vampire diares







Skjorta/blus - Tänker dock köpa en till i vit









Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0