I have a dream and it will succeed

Jag har aldrig haft någon dröm av vad jag ska bli när jag blir äldre för jag vet själv inte. Jag har ingen speciell dröm som många redan har sedan dem var små. I skolan i klass 6 när man blev tvungen att rita och skriva sin dröm funderade jag riktigt länge fast kom inte fram till något, så jag ritade bara att jag masserade någon och att jag ville bli en massörska. Men jag har en teckning som jag ritade i förskolan om att jag ville bli en doktor eller så var det tandläkare, men noway jag klarar inte av att titta på äckliga tänder eller blod och allt som har med sjukhus att göra.

But now I've decided efter att diskuterat med mamma, pappa och syster för några veckor sedan kom dem fram till att jag kan bli revisor och då måste man vara bra på matte! Vilket jag kan bli *ser en bild på när jag pluggar matte och ger upp och gråter*

Och efter att ha frågat Mylina vad hon skulle bli så sa hon revisor vilket var sammanträffande och fucking AWESOOOOME !!=D
Vår dröm är att tjäna bigasssummorpengar och jobba tillsammans med varsin kontor för det vore hur kul som helst.. Om jag bodde i Sverige ofc.
Sad sad.. Fast ska prata med mamma om detta ifall jag får flytta tillbaka till Sverige vid 16-17 års åldern och jag lovar att plugga hårt och få jobbet (och festa hååårt, hahaha neeee joke) . All I know is att hon kommer bli fett besviken att alla vill flytta ifrån detta landet, men hoppas hon förstår.

Och jag tror på mig själv



TOGETHER WE MAKE IT RIGHT MYLINA???? XD


Kommentarer
Postat av: mylina

OFC WE WILL BABY

2010-02-28 @ 21:10:14
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0