Ingen blogglust

haha bad updates I know..Men inget händer ju och då blir det tråkiga uppdateringar bara.

Anyways vi har fått en ny läsår i skolan och måndag-tisdag & onsdagar slutar vi 2, softschema! Fast på tisdagar kommer jag att ha extra finskastöd i 1h och 30 minuter. omg under 1 ½ timme måste jag hålla in andan isåfall, god jag kommer att svimma. Ni vet min lärares andedräkt.. fyfan värsta soptippen!


Finska prov imorgon iallafall! Har inte övat fast ska göra det efter duschen.
Imorgon slutar börjar vi 9 och slutar 13 och då ska jag och Ellen dra till Jumbo & shoppa och sedan blir det bio i Flamingo.

Much loove

Kommentarer
Postat av: L u s s i e

Lisa blir glad av kommentarer ^_^

2010-02-11 @ 13:56:37
URL: http://lussies.blogg.se/
Postat av: L u s s i e

haha ojj, det va min komentar :p



fin blogg, ska vi följa varandra via blogglovin ?? <33



puss på dejjjh <33!

2010-02-11 @ 13:57:40
URL: http://lussies.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0