Mammii 43 år

Måndag är den dagen där eleverna är som tröttast i skolan, så trötta som vi var att vi garvade åt precis allting i sista historialektionen.
HI Prov imorgon, jag övade i 1 timme igår när jag egentligen skulle läsa på i 3 timmar :/ Fast ska öva lite idag om jag hinner, eller jag kommer inte få låta mig själv sova om inte jag kan något om imperialismen,industrialismen och nationalismen.. Någon som har läst om det och kan lära ut till mig? :DDD

Men idag är det inte heller en vanlig dag utan det är min mammas 43årsdag!!!
Hon kanske är lite ledsen nu för typ ingen har grattat henne så hon tror att vi har glömt hennes födelsedag, fast det har vi inte ^^ Sussi kommer hit om 1 h med en tårta och presenter till henne och så ska vi småfira. Ni får ha så det braaa =) Ska ta och fixa mig nu och ni kan väl lämna en GRATTIS KOMMENTAR ÅTMINSTONDE??


Kommentarer
Postat av: mylina

GRATTTIIIIS BÁ TIM<3 HAHAH

2010-02-08 @ 17:25:02
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: auuuuuuuuurela

hihi, grattis till henne:D

BAABY (k)

2010-02-08 @ 20:31:03
URL: http://vigillarpite.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0