Niight gays

VAA !JUSTE FREDAG IDAG OCH DET ÄR HELG!!

Så snabbt veckan har gått! Nu är det bara skola i en vecka sedan blir det sportlov.
Jag vill till Sverige dååee fast vi får se, om pappa har fått sitt pass så hänger jag väl med honom annars .. vettefan .. SUIICIDE? :'<  Haha nej nevah, I am starting to like this country maan!
When I grow up, ska jag bli alkis

Yepyep har iallafall tvättat kläder och även testat min nya plattång att göra lockar med och jävlar vad snabbt den blev varm! Knappt 15 sec och så är den redan i 200 grader & fina lockar fick man också ^^

Skall iallafall sova nu så passa på att slänga in en godnatt hälsning.
Har också fett ont mellan bena & har en feteblåmärke där för den jävla Ellen knäade mig TWIIIICE när vi hade ..errrm catfight i skolan?! Nej men
okej den andra gången hon knäade mig får jag faktist skylla mig själv.
Lixom jag hoppade på henne och såg inte att hon hade knäna uppe like a real kungfuufightaah. Thats when I passed out and can't remember what happened next

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hehe:D Sorry men de va faktiskt ditt fel oxo:)

//Ellen:D

2010-02-12 @ 21:55:32

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0