Och snön fortsätter att falla..

Vaknade kl 12 för kunde inte somna om igen because grannen bredvid mitt rum borrar så jävla högt, morr på honom -.- Ville banka på väggen så han slutar borra, fast det var jag för trött för 

Fast idag började jag dagen med att pressa apelsin och citronsaft, så god juice det blev mihiihi, och så en macka.
Hoppas att jag inte får ont i magen idag för TODAY ska jag till min syrra och sova över, om hon nu kommer att hämta mig!

NY HEADER KOMMER SÅ SMÅNINGOM! börjar tröttna på dem fula bilderna och så har jag haft denna mer än 1 månad va?

Kommentarer
Postat av: mylina

TVÅ MÅNADER :(

2010-02-23 @ 17:01:36
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0