Piss blogg

Har inte kunnat logga in under kvällen för det blir error.
Blogg.se blir ju sämre och sämre för varje dag, dem borde fan göra något åt det!

Iallafall har fixat klart rummet så det ser rent & fint ut


Och så har min fina syster Susanna och Khai kommit hit för det är Sussis födelsedag again. Hon har 2 födelsedagar i ett år haha, bara för hon är född i Vietnam och det är den 8/1 där nu. Men 22 år blev hon ♥
Vi har käkat god middag & efterätt blev tårta som jag gjorde, sedan glott på Vampire Diares ep.14 som jag kolla om igen :p Riktigt bra är den ju! Längtar tills episode 15 kommer ut

Ful med god var den ^^




Åhh inlägget nedanför leker Mylina cool, hon kan ju knappast engelska -> Mylinaarebestdotcom höhöhööhö ;)
aja hon är despo efter läsare för hennes statistik når endast eiffeltornets fötter medans min når toppen så ni kan väl ta in och kika i henne booooring blogg ändå och lämna ett spår där? :)


Kommentarer
Postat av: mylina

HAHAHAHAHA OJ MENA IS. MEN WHATEVE -_-

MEN SER JU INTE MIG SOM EN MÄNNISKA, utan.. en diamant (A)

2010-02-22 @ 14:11:45
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Malva

Haha vi i svergie är på ep 4 (eller 5?) ;P

2010-02-23 @ 00:21:47
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0