Sherlock Holmes

Waduuup ladies!

Skoldagen var faktist sämst även om vi fick sluta tidigt kl 13.
Fast vi började med finska prov sedan skulle vi åka SKRIDSKOR!!
åo-em-dji om jag hade vetat om det skulle jag inte gått till skolan för skridskor utomhus i 2 timmar är det värsta som finns, då fingrarna och tårna fryser till is så att det gör ont fast ändå är man tvungen att åka mera och spela bandy.. Blää hoppas det är den sista gången vi åker skridskor :<

Men när vi väl slutade skolan gick jag och Ellen till Jumbo. Hade fett kul med henne! Vi gick runt och shoppade lite saker som jag visar i nästa inlägg och så tittade vi på Sherlock Holmes på bio som hon bjöd mig på :) Filmen var väl okej, lite långtråkig i början men i mitten av filmen fick man ett gott skratt. Fast fortfarande vet jag inte vad filmen handlar om :/

Oh and btw imorgon kommer en ny film ut, Valentines day heter den. MÅSTE se den för alla heta skådespelare är med, bl.a Jessica Alba, ashton kutcher, Taylor Lautner ♥, Bradley cooper, Julia Roberts m.m



Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0