Helloow handsome

Sorry for bad updating, fast kom inte hem för sålänge sedan.

Jes kan berätta om min långa dag ;)
Effter skolan tog jag bussen till Jumbo för att shoppa, själv denna gången ;o Första gången jag går själv och shoppar. Det var väl.. tråkigt fast ändån skönt att få gå själv :P
Mamma & pappa kom o hämtade mig senare och så åkte vi till elgiganten (åkte vilse i Vanda även om vi hade GPS,lol) för att köpa laddare till min Samsung. shitt vi fick åka till Onoff och alla "elektroniska" affärer bara för att köpa laddare men det fanns inte där änns, så i elgiganten fanns det heller inte fast dem sa att det funkar lika bra med en Nokialaddare, duuhh.

Laddare + minneskort



Opss visar dem andra sakerna en annan dag, tibianörden klagar på att det laggar :'<<
Anyway måste göra läxor och öva till prov imorgon







Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0