I cant handle the truth

Garderoben är klar och har städat rummet fast det ser fortfarande fult ut.
I mitt rum finns det 1 stor våningsäng och en vanlig säng & jag vill få bort våningsängen fast det dåliga är att det inte finns någon plats att sätta brädorna och madrassen. Så jag blir väl tvungen att ha kvar den :(
Wääh vad ska jag göra? Jag vill ju ha ett fint prydligt rum, med sminkbord, speglar.. SPEGLAR ÄR ETT MÅSTE! Öhm.. Gardiner, ljus m.m .. Fast det fixar jag nog någon annan dag istället.
Jag saknar ... jag saknar Sverige, jag saknar Helsingborg :'( Jag vet att jag tjatar hela tiden men goosh jag måste bara dit innan jag fan tar suicide. Im not joking dude, emo Lisa är fan tillbaka. Så trist är det i Finland :/ Jag saknar mina vänner & kubikskolan riktigt mycket :( Skolan var så himla kul då för då var jag någon. Gruppens ledare om jag får tillsätta. Jag hade alltid kul och roligt varenda dag i skolan och jag saknar verkligen den tiden, ångrar mig som fan att jag inte gick längre i kubikskolan.

Visst nu är det inte så att jag sitter helt ensam i ett hörn i skolan här i Finland och inte har någon att prata med. Jag har trevliga vänner som jag pratar & skrattar med men riktigt mig själv är jag inte. Jag har blivit en tråkig typ, det tycker jag själv till&med. Dem har aldrig fått se den riktiga Lisa som alltid är glad, knäpp & galen som gör skämt hela tiden.. Uh whattodo, 14 år och mitt liv är redan skit och det kommer inte att bli bättre.
Senare om några månader kommer vi igen att flytta till en ny lägenhet inne i stan & det betyder att jag kommer att byta skola igen och börja om. Vet inte om jag kommer att klara av det..

Kommentarer
Postat av: Mylina

KLART DU KLARAR AV DET. TRUST IN URSELF<3

Saknar dig Lisa, men det tar längre tid om tänker på att ''det är bara 4 månader blabla kvar, låt bli att tänka på det ^^. Och försök få kontakt med dina finka vänner bättre. Visa ditt riktiga jag och lev livet, fråga om ni kan hänga oftare efter skolan. Det ända du kan göra nu, eftersom du kommer bo i Finland några år till..

HAHA låter som värsta blondinbella med sin förebilds-skit. HAHAH SORRY, CAN'T WAIT TO SE U<333333

2010-02-02 @ 21:36:17
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: KATJA

DU SAKNAR SVERIGE -.- VI HAR FATTAT DET .

2010-02-02 @ 22:37:39
Postat av: Linda

Byta skola igen?;o )8

2010-02-03 @ 19:58:17
URL: http://lindajau.blogg.se/
Postat av: Malvina

saknar dig! :) Men vi ses ju sen :DDDD



Du kan sova över hos mig då? please? :)<33<3<<3

2010-02-04 @ 20:45:19
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0