When I met u my heart went knock knock, blushing cheeks and ran out of words to say

Har nördat Glee hela dagen typ, rolig är den serien fast ibland sjunger dem lite för mycket så orka inte kolla på sånt, spola spola vidare..

Japp sedan har jag gjort några sit-ups & armhävningar & därefter tagit ett varmt bad, det gäller att träna mycket nu till sommaren (;
Men har ont i magen nu som alla andra dagar i denna veckan -.- Orkar inte med det vafan, det måste bero på all godis & chips jag äter om dagarna hähä! Det är inte mensvärk utan har ont i magsäcken, och mamma säger det beror på att jag inte äter när jag är hungrig. Det är kanske rätt det hon säger ^_^

Imorgon blir det städa rummet & garderoben och uppdatera den med nya skor och kläder när jag hinner!

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0