Ahh lördag imorgon och det är helg..

..Skulle jag har sagt fast DET ÄR SKOLA IMORGON FÖR MIG!! Skola på en lördag? Vettefan om jag kan och har orken att gå i skolan en dag till för mina ben gör sjukt ont att jag inte äns kan gå normalt :( Asså hela högra benet! Men mamma har varit snäll och masserat den åt mig ^^

Pictures on what I bought today: ( sorry att jag inte kan spara till en biljett)

Vanligt vitt linne & vita öronmuffar



Svart nagellack och en söt HelloKitty läppbalsam från H&M



Snygga solbrillor (;



Och det bästa av det mesta är nördglasögonen!Har letat i 6 månader efter ett par vafan och har äntligen hittat dem i ett bra pris. Finns i rosa, vit och svart.. Vill ha alla =)




Kommentarer
Postat av: mylina

åååh, hur mycket slösa du p det dåå >.<?

SVERIGE GITTA! TÄNK :'(

2010-01-23 @ 16:26:22
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0