Done and goodnight people

Har inte lust att blogga på hela dagen.. sorry för det but i'll be right back.. Måste uttnyttja tiden när Mylina är här, det är sista kvällen vi är med varandra idag sedan är det dags för skolan för min del :( Jag börjar sjukt tidigt, lov den 22/12 till den 7/1.

Känner mig rätt så duktig för vet ni vad? JAG ÄR SNART KLAR MED MIN FINSKA LÄXA =D Jag rörde aldrig läxan igår men idag gjorde jag.. Dumma Mylina som hade datorn så jag inte kunde översätta alla meningar på googletranslate -.- Höll på att gråta när jag gjorde läxan för jag känner mig som en idiot när jag inte kan något.. SAKNAR SVERIGE som faaan, fantiserar just nu att jag är i Sverige .. *njuter*

Oh btw såg ni min nya header? I like, Mylina gjorde till mig som sagt fast hon är inte helt klar ännu. Imorgon ska vi shoppa i Kampii again, det blir vår sista gång :'(

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0