21 januari... REDAN?

F*CK SÅ KALLT DET ÄR! -20 grader ute idag och vi fick åka skridskor utomhus i 2 h när det var gympatimme. Helvete vad kallt det var och mina skridskor som jag lånade från skolan var helt fucked up och dem var svåra att åka i :'( Och nästa vecka ska vi åka skridskor igen, jag vet inte om jag pallar eftersom mina tår blev helt stela och kalla efter skridskor och det gjorde ont att gå :(

Äntligen en dag där jag kommer hem och får använda datorn ifred, inga läxor som står ivägen och ingen som använder datorn. Eller jo om jag sticker ifrån den nu kommer Anh Thanh direkt och stänger ner mina sidor och tar på vietnamesisk musik and I don't like when he do that, bara för att han fick använda den 1 gång av min tillåtelse betyder det inte att han kan ta den hela tiden när jag inte äns är klar med datorn.. Hmphffff :@

Iallafall matteprovet idag gick okej, jag hann inte göra alla uppgifter för tiden gick bort. Vi förlorade också bort mycket tid för att läraren kom försenad till klassen och att killarna började prata och stöka så där gick 10 minuter provtid bort. Fett dåligt är det, lärarna i sverige är mycket bättre kan jag säga. Eller dem säger iallafall till när eleverna inte håller käften, här är dem bara helt tysta och bryr sig inte ett skit. Bajspådem

Kommentarer
Postat av: deniz

saknar dig sjukt mycket lisa;*<3

2010-01-21 @ 17:03:42
URL: http://littledenise.blogg.se/
Postat av: mylina

sv; Beror vilken sorts RnB det är (a).



GITTA LOGGA IN I MSN! ASSÅ JÄVLA GITTA

2010-01-21 @ 20:43:20
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yo ;)

2010-01-22 @ 10:51:56
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0