Im back

Sorry för jag inte har bloggat idag eller igår..

Men jag kan berätta lite vad jag gjorde efter jag stängde av datorn.. Hmm.. Mylina, hennes pappa och jag stack och bowlade. Det gör ont i handleden nu och min tumnagel blev helt sönder efter bowlingen :P Men jag fick 5 elr 6 strike under hela timmen och halvtimme som vi spelade ^^ I'm pro, yo



Well och idag var vi på shoppiiiing i Kampii, köpte bl.a tofflor till pappa där det står : Pappa är bäst, hehe ^^
3 Pieces boxer, 3 pärlarmband och silverörhängen



Jeansleggings med fickor och en present som jag köpte till Khai, en skitsnygg T-shirt men tyvärr var den för liten för honom, ska byta senare xD


Och kom hem för 1 timme sedan för vi, min syrra och Khai var på bio och såg Avatar i 3D! Skitbra film som alla säger, fast den skulle varit bättre om det fanns svenskt text med så att jag kan förstå bättre haha! Det var finskt text under och ibland snackade dem i filmen deras egna språk så man fattade nada..
Och att kolla i 3D var ju AWESOME ^^


Är hemma hos mig nu och Mylina too, she's sleeping over.. Puss på er andra

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0