Last farewell

Har varit i Itäkeskus och shoppat igen med Mylina, fick 100 € av mamma ^_^ Shiiet vad mycket jag har gått runt i köpcentrum denna veckan, typ varje dag?
Idag är det sista gången jag och Mylina ses för hon ska till Sverige imorgon när jag har skola :'( Kommer att sakna dig jättemycket!! Allt kändes så bra när en vän som också är min nästkusin som åker hit för det kändes som om jag inte hade fått prata med någon på 10 år.. Kan inte ni andra från Sverige också komma hit? Lisa skulle bli såååååååå glad isåfall =)

Fick hem snygga high heels från DinSko på 11.50 cm klackar.. Hmm undrar om jag äns kommer klara av att gå i dem ;p Men dem är bekväma och det känns faktist inte som om dem är så höga så det är bra =) Tack till Mylina som donerade 1/4 av priset hahaha ♥ Aww saknar dig redan.. So boring att vara hemma :/



Borsten fick jag hem också, vi har fan gamla äckliga borstar hemma så det är nog dags att byta ut.
Nivea läppglans och en fin ring som en tjej tappade utan att märka, så jag plocka upp den och det stod ett prislapp på 39.90 € på den, I waz like - WOOT?!? O.O Är det äkta sten eller?



Den är snygg iallafall =)









Kommentarer
Postat av: Anonym

gr sexy shoes man!

2010-01-07 @ 21:41:54
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: lisas fis

så jävla fina skor du har:o

menmen...JAG SAKNAR DIG SÅ SJUKT MYCKET FISA!

du måste verkligen komma riktigt snart till sverige och hälsa på.

love you:*<3

2010-01-07 @ 22:44:25
URL: http://littledenise
Postat av: lisas fis

så jävla fina skor du har:o

menmen...JAG SAKNAR DIG SÅ SJUKT MYCKET FISA!

du måste verkligen komma riktigt snart till sverige och hälsa på.

love you:*<3



2010-01-07 @ 22:45:12
URL: http://littledenise.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0