Färgat håret

Waduup yao ;)

Har varit uttråkad hela dagen - REJÄÄÄLT UTTRÅKAD FÖR INTERNETEN HAR INTE FUNKAT FÖRRÄNS TYP NU! Så det är en anledning till vrf jag inte bloggat säger vi , fast jag såg att min statistik stiger för varje dag.. Bra att ni stannar här i min tråkiga blogg så att jag vet att jag inte skriver till mig själv ^^

Men under tiden har Sussi färgat håret till mig. Färgade en avfärgning och mitt hår just nu går inte att förklara så bra.

Den har 5 olika färger iallafall: svart,brun,ljusbrun,orange och blondt. Typ såja fast jag har en till burk som är mellanbrun färg som Sussi ska kleta på mitt hår imorgon. Om det blir dåligt kommer jag fan inte visa mig i skolan ;P
Fan mitt hår blir bara mer slitet och förstört och jag vägrar klippa den :P




Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0