I just want things back the way they where..

Hmm undrar vilken tid jag kommer att sova idag :s Drack ju en hel battery flaska (energydryck) i skolan före provet ;) Fast min mage kurrar nu and im starving =< Ska rota fram något i kylen och käka fast familjen tjaffsar i köket just nu och dem har hållt på i mer än 2 timmar.. Ge upp förfan hur orkar ni egentligen? Alla skriker på varandra men ingen lyssnar.

Har checkat runt efter skor & saker på nätet.. Är sugen på att beställa hem höhö ^^
Men naj forfan måste spaora till resan till skåene ♥

Oj jussteeee!! lol vad glad jag blev nyss när jag kom på att imorgon ska jag shoppa med Ellen och Astrid i jumbo och därefter på kvällen blir det bio ^^ Leeets spend some muuneeey Nää skoja bara, eller?

Inga bilder på dessa inlägg jag skrivit om dagarna. Aja, inget händer ju

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0