Jullovet är över

Dags för skola imorgon. Jävlar vad jullovet har gått snabbt och jag har bara varit med Mylina som jag alltid har så kul med. Hon åker till Sverige om 2 dagar och jag kommer sakna henne som fan och min emoperiod kommer att komma tillbaka :'( Är så avundsjuk på henne för att hon får åka tillbaka till Sverige...

Men idag köpte vi ingredienser & dekorationer till tårta och gjorde tårta, Kampii köpcentrumet var inte öppet eftersom det är en röd dag kom vi på :/



Ska ta och duscha nu sen göra resten av finska läxan.. Hoppas att jag kan träffa Mylina igen imorgon, synd att vi bor så långt ifrån varandra i Finland :<

När börjar ni i Sverige skolan då? ^^









Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEEEEEJ lisaaaaa:D

börjar ni så här tidigt:O

vi börjar den 11

SAKANR DIIIIIIIIIIIIG:D<333333

2010-01-07 @ 10:17:20
Postat av: arnela

HEEEEEEEJ lisaaaaa:D

börjar ni så här tidigt:O

vi börjar den 11

SAKANR DIIIIIIIIIIIIG:D<333333

2010-01-07 @ 10:17:56
Postat av: Lisa

Aa skittidigt börjar vi :( Saknar dig Arnela :< <3<3<3<3<3

2010-01-07 @ 13:52:08
URL: http://lisatranthi.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0