Must have

Sitter här som en tjockis och käkar chips, tårta och dricker cola, mums ♥

Klockan är 23.45 och egentligen ska jag ligga i sängen och försöka sova nu fast imorgon ska jag vara ledig från skolan och vara hemma och plugga matte till provet nästa vecka på torsdag. Gött! Får sova länge :)
Men jag skulle inte orkat vakna imorgon och ta bussen till skolan för att jag är sjukt trött på morgonen, också för att vi har simning imorgon. I don't like swimming! So it's better if I stay at home.

Jag är lite nervös inför matteprovet. Matte och andra ämnen här i Finland är mycket svårare än Sverige i klass 7 så vi får se hur det går med provet. Har alltid hamnat bland dem bästa i matte och har aldrig haft riktigt svårt för det, men nu här i Finland är det fan svårt, måste plugga fast har ingen ork och lust till det :/

Ajaj, hade tråkigt så jag tittade ändå efter saker i internet som jag måste ha! Höhö ska tvinga Sussi att köra mig till Itäkeskus eller något imorgon. Efter plugg eller före såklart ;p
Men jag lovar, jag sparar mina 100 till resan och mina 50€ får jag slösa, does it sounds good? ... Yees ma'm!

T-shirt från Gina som passar till mina ljusrosa converse, Längtar tills dem kommer nu på fredag!
Emo T-shirt? Whatevaaah.. Den är snygg



Solbrillor från H&M


Men såklart jag längtar tills solen kommer och smälter bort denna fina kalla snö














Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0