ROFLMFAO

Allt du skriver i bloggen är bara roligt att läsa, men texten är meningen att få mig att bli sårad but i found myself laughing :$

- Jag ville förlåta dig och gå vidare blabla, jag trodde allt skulle bli bra och att vi kunde bli vänner igen men nej jag hade tydligen fel du är inte samma person som förr..

Hahaha och du tror jag hade velat bli vän med dig även om du hade förlåtit? daaahh bra självförtroende du har ;)
Oh btw tack att du inte köpte skinnjackan, jag trodde väl det :p Och bara så du vet, jag skickade aldrig mina vänner på dig, det var dem själv som hörde om bråket och gjorde deras sak.. U know, det kallas vänner, något som du borde skaffa! du har ju trots allt bara 2 st. HAHAHHHAA! Nej nu är jag lite elak, det är ju så himla synd om dem som är mobbade :O



Tss leka cool, som om jag skulle vara rädd att se dig? Okej kanske lite pga hur stor du är.. skrämmande ju :(
Men själv har vi ju mött på varandra en gång i stan i H&M eller hur? Då när du tittade ner hela tiden och låtsades titta & röra lite hello kitty prylar här & där såfort du såg mig, haha! Så kul att se när du blev helt förvirrad och visste inte vad du skulle göra :/

Och som sagt, jag har något som du inte har - vänner! Och då vet du inte hur det är att sakna vänner och hur det är att flytta ifrån folk man älskar, patetiskt? jag? Nej verkligen inte. Men du är.

Hmm..Hur kan du äns säga att mina föräldrar inte har ett jobb? Det var ju därför dem flyttade hit för att jobba idiot :)
Pengar rullar in varje dag och när dem kommer hem slänger dem lappar till mig hela tiden som jag samlar till min resa och till shopping.. Lite väl bortskämd är jag but whateevaaah.
Och hur går det för dig och din pappas lilla kiosk där du måste "jobba" för att få dina pengar? ^^ Jag hörde att ni ska sälja den snart pga att det går så dåligt

Aja lycka till i framtiden! Bra att du säger att du ska satsa på skolan fast att ha IG och G på alla ämnen kommer du inte komma så långt med i livet.. aj aj :S


Favoritbilden i repris dåå, flashing muuney ^_^

Favorit bilden i repris då, flashing muuneey



Kommentarer
Postat av: Andre Tran

HHAHAHAHAH MONNI GOT PWNEEEEEEEEDDDDD GJ LISA

2010-01-29 @ 16:10:05
Postat av: monni

hahah du har inget liv, palla skriva hela tiden om mig

vadå kan du inte skriva ngt nytt tsssssssss

2010-01-31 @ 21:46:31
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0