Shopping

Ingen skola idag! Fett skönt att sova länge, sov nämnligen till kl 14 idag hihi. Men åhh så skön känsla jag fick när jag vaknade kl 8 för att mamma ringde till skolan för att sjukanmäla mig och att få sova vidare efteråt var så mysigt och skönt.
Men idag har jag "glömt" att plugga.. Inte riktigt men jag vaknade ju sent, käkade och slappa vid sängen och drömde mig bort sedan stressduscha för att Sussi och Khai skulle till Itäkeskus och jag vill såklart med xp
Fick hem en SNYGG svart skinnjacka och ett par svarta mjukisbrallor att slappa & gympa i. Visar bilder imorgon! T-shirten från Gina var inte alls fin irl så köpte inte den. Åhh jag älskar min skinnjacka. såfinsåfin ♥

Men nu är det klockan halv 12 och måste fixa mig till sängs. Skola imorgon fast en bra dag blir det, börjar 9-träslöjd i 3 h-Hemkunskap i 3 h sen slut för dagen!

Godnatt

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0