Summer give it to me

Vaknade för 2 timmar sedan för att ge Storasyster penicillin .. Hon har 39 ° feber :( Hoppas att det blir bättre snart! Sitter här och gör matteuppgifter och jag klarar mig (faktist) bra utan hjälp och jag börjar äntligen fatta hur man ska räkna det. Fast ändån, bråk är tråkigt.

Saknar sommaren jättemycket. Jag orkar inte med minusgrader och inte lite minusgrader utan vi snackar om -20° C och mer ibland .. Uuuschh hoppas sommaren kommer tidigt i år ♥

Och vet ni.. Då ska jag fara till Sverige Sverige Sverige *glädjetårar* =DDD Håller på att samla pengar till biljetter och än sålänge har jag 150 € som jag inte får röra, och lite andra pengar som jag får lov att röra x)




Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0