Grattiis pappii <3

FREEEDAG EN HELT BRA DAG OCH DET KÄNNS SKÖNT ATT INTE BEHÖVA VAKNA TIDIGT IMORGON!!

haha blev fett glad när jag loggade in i msn nyss och samuel eller s.t.c som han är känd för skrev till mig
-Kommer du ifrån Vietnam :D
eller?

( han såg min visningsbild )

IIIIIIIIHHH Jag svär, om det var för 6 månader sen skulle mitt hjärta stannat upp om han skrev till mig för fyyyyfan han var den snyggaste rappare jag sett ♥.♥ oh I remember också när han addade mig i bdb, jag dog. Fatta så glad jag blev lol (Och hur jealous Mylina blev) haha xD
Var hans biggest fan, drogade hans musik 24/7 och bästa dagen var när jag&Mylina såg honom irl i knutpunkten när det var hbgfestivalen, fast feg var jag så jag gick aldrig fram för en.. Idolbild? hahaha

Men idag är det ingen vanlig dag utan min gulliga pappa blir 45 år gammal!! ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer
Postat av: mylina

EYYYY, SKRYT INTE MANNEN :@@@



GRATTIS ONG CHO (?!?!?)

AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH<3

2010-01-29 @ 23:28:52
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0