welcome 2010!!!

Hemma hos Mylinas spöklägenhet nu och ska sova över (; Vi kom hem för mer än en timme sedan för vi var i stan och skjöt fyrverkerier. Fyfan vad kallt det var (-13 grader) och läskigt. Jag är dörädd för raketer för själv har jag fått en på hakan när jag var 4 eller 5 år och jag fick en stor brännskada som idag som tur har gått bort men man kan fortfarande se ett litet vitt ärr.

Bilder från idag, som vanligt börjar vi med bilder på eran idol .... MEEEE =DD





OKAAY OKAY enough... Ehm bild på mig och Mylina, får tyvärr inte ladda upp fler bilder av henne :'(


....Elr jo... fick nyss lov av henne, det gäller att fråga snällt ^_^



RAKETEEEEEEER!!






SÅ snabbt år 2009 har gått, för snabbt faktist.. Jag kommer att sakna det väldigt mycket, mina underbara dagar i Sverige..


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0