You make me sick

Fyfan jag känner mig tvungen att åka till Sverige för att slå ner den kaxiga F*ttan! Okej, jag måste ta det lugnt här..

Okaay let's start .. burumrumrum where to begin..
Iallafall det handlar om en tjej som ni mina vänner vet om att jag avskyr from the bottom of my heart.. kommer ni inte ihåg? Okej, om jag säger hennes andranamn är faatzoo ? oh yesyes.. Now u remember, good =)

Tjejen har alltså då ingen egen stil, hon måste alltid ha någon hon känner som förebild och denna gången är det jag, I know so sad :(

Men iallafall it all started med att jag köpte en halsduk från Gina en gång och la upp den i bloggen för några månader sen, och senare några dagar efter inlägget hade hon sprungit och köpt en likadan och lagt in det i hennes blogg, i samma färg på halsduken oxå när det fanns 3 färger att välja bland.
Jag menar inte så att det är bara jag som har halsduken utan 100-tals andra tjejer har den också, men att hon har den stör mig eftersom vi känner varandra och var tajta vänner förr och jag gillar inte när folk jag känner (och ogillar) går och köper likadant som mig, kanske för att göra mig sur eller  något.( Undantag är ni tjejer från Kubik höhö, ni köpte den för att ha något som påminner om mig "Lisa halsduken" som ni säger xD ) Men nu när jag tar upp det med mrs oversize säger hon
: Min syster sa jag köpte den före dig, fråga henne själv och palla härma en 14 åring, jag ska börja i gymnasiet lilla vän..
Haha att du orkar dra in din syrra i detta och att du ska börja i gymnasiet har väl inget med detta att göra? Eller du vill ju som vanligt alltid skriva att du är äldre än mig för det får väl dig att känna dig stolt?

Och nu efter att ha sett min skinnjacka i bloggen så håller hon på att samla pengar till den för att köpa en exakt likadan.. Jag sa åt henne att sluta upp med att köpa likadana saker som mig med då fick hon damp och skriver massor med saker som inte har någon mening. Och för att va ärlig, jag tror inte du skulle passat i korta skinnjackor så satsa hellre på långa som åtminstonde kan täcka magen lite grann..

monni säger:
jag har iallafall rumpa bröst något som du kanske inte har?

Hahahha ärligt, jag flabba sönder mig när hon skrev det, jag stör mig som fan av tjocka fjortisar som har värsta bra självförtroende och kaxig attityd.. Ärligt om ni fortsätter så ,så kommer ingen vilja ha er varken som vän eller flickvän. Ja och man ser, fatxoo är ju en bra person att jämföra med, no friends, never had a boyfriend. And never will tbh..

Men iallafall, först av allt så har inga asiater röv. Det vet jju alla. Fast du fick din fetarövfylldmedfett pga all mat & godis du käkat och det som äcklar mig är att du tycker det är snyggt. uuh!
Och jag vet att jag inte har bröst, men har du tittat på dina egna? Haha inte har du några heller. Och du snackar som du har värsta stora och fett pinsamt av dig att du lägger upp dina småbröst som msn visningsbild och en liten del av din trippelhaka :S Sexigt?

Okej, fortsätt säg att du ångra att du lärde känna mig, att du inte vill att jag ska existera längre och att jag inte ska komma till Sverige för jag bringar olycka till alla.

Hahah Jag kommer inte till Sverige för att träffa dig äns så vrf skulle du bry dig?

Palla inte skriva mer, night <3






Kommentarer
Postat av: monni

hahah omg du har fan inget liv , och kommer och skriver skit här

ja visst kom hit , så ska v se om du är lika stor i käften

oj justja , du har ju nga pengar, dina förädlrar har inga jobb

jag tkr lite synd om dig , att du nte knappt har pengar tlll att komma hit i sverige, att du åkte till finland skiit så himla lättnad man fick

Och ehm palla härma dig , jag vill inte ens ha ngt med dig att göra

och bara jag tänker på dig eller ditt namn, usch så äcklad jag blir

liksom vem vill härma dig ens ?

Du tror att du är så himla bäst & så himla snygg

ja kom hit isåfall , så ser vi vem som lackar bäst & förresten skriv inte skit mera , haha :S för det visar bara att du inte har ngt liv .

peace, du är nt ens värd min tid. kan nt fatta att jag har varit vän med sådan som du :S usch vilken otur jag har haft , i feel kinda bad for myself. hahaha och den ggn vi blev ovänner , så var du så himla feg att du kallade på dina vänner , vadå kan du inte snacka med mig själv ansikte mot ansike eller , varför kalla på dina vänner

bevisar bara att du är så himla feg , haaha och palla gråta för sina vänner & bara: jag saknar er , blabla

haha gud vad patetisk du är , get a life hoe.

och skriv inte massa skit om mig på min blogg , hahaha immature

2010-01-28 @ 19:16:37
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0