Zzz

Omg pluggat i 4 hela timmar och jag har 1 hel kapitel kvar att plugga in..
Duuh pausar här vid datorn och läser lite bloggar innan jag börjar igen, jag vill sova, är bajstrött :(

Fast jag har köpt hem energidryck tills imorgon, pigg måste jag vara för att kunna göra provet.
Just nu klarar jag inte av alla advancerade uppgifter men jag kan säga att jag har blivit mycket bättre än när jag först började skolan i mitten av kapitlet, fattade nada då och kunde inte äns göra basuppgifterna. Fast jag har syskon som kan lära mig som tur, vår mattelärare är fett dålig. Fast det är bara att tänka logiskt så klarar man det som Sussi alltid säger. Jag vill ha hennes geni hjärna..

Kommentarer
Postat av: mylina

LIS VARFÖR ÄR DU ALDRIG INNE I MSN, FITTHÖG! :'(((

HAR MASSOR AV SAKER ATT BERÄTTA HIHIHIHIHIHIHIIHIHIH.

2010-01-20 @ 22:36:22
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0