home >SWEET< home

Är hemma nu heiuheueh!!!! känns så skönt ^^ skulle gentligen vara där tills söndag fast tog bussen hem idag från Borgå för måste fan skita [not joking,åkte hem pga det]  Ellen hade bara utedass i skogen och gissa hur många myggor det fanns där som väntade på att attackera min röv.. jaja och det gjorde dem också när man bara skulle pissa -.- är livrädd för myggor så gick inte på dass så ofta.

men ja det var typ där vi var, utanför Borgå på någon ställe med massa öar som är omringad av hav. skitfint var det där och lugnt. fast något Ellen borde varna mig var såklart INSEKTER!!! jag är bajsrädd för alla sorters insekter, stora som små.jag springer ifrån alla. och fyfan att se Ellen pressa massa flugor fick mig att nästan svimma..but, u go girl! mosa skiten ur dem! utrota dem!

menmen nog om insekter så ska jag börja skriva lite om mina knappt 2 dagar därute=) shit de 2 dagarna kändes längre, inte för att det var tråkigt utan för vi hann med så himla mycket. Jag och Ellen har tagit hennes båt och åkte runt bland öarna, fett kul och härligt när vinden blåser och när man åker på vågorna ^_^ fick själv testa köra sakta och snabbt, fett kul




och så har vi åkt till en annan ö som vi solade och badade på med inga folk omkring. vattnet var varmt och skönt och solen lös starkt och vi stekte oss i solen tills vi blev pepparkakor. haha testade kasta macka med en sten och den studsade 3 gånger lool!! sen när man koncentrera sig så funkar det inte och när jag igen bara kastade ut blev det 2 studsar ;p funny..




och på kvällarna tittade vi på filmer och efteråt saaaunaaaa duh finnish waay! elda upp bastu och hälla på vatten, omg skithett så det knappt gick att andas xP men då gick vi och tog ett dopp i havet sedan in i bastun again

wiih juste! golf spelade vi också, jag söög ..ingen rolig sport ^___^










Kommentarer
Postat av: mylina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SÅHÄR KYLER MAN FANTAAA DÖÖÖR! SÅÅ FULA OMG -.-



Och.. ofta du sticker hem för du ska bajsa HAHAHAHAH åh måsteb ara älska dig :(<3



HAHAHAHA DÖÖLÖR ASG

2010-07-16 @ 23:58:48
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0