it was -NOT- just a coin

Hemma.. blää suuug kunde inte få upp min 2 euro coin som jag fick av mamma idag. den hade trillat ner i bilen där vid där man spänner fast bältet. det var ingen vanlig 2a utan ett med hjärta där de står "human rights" som jag samlar på och mamma hade letat genom minst 500 st 2 euro för att kunna hitta den och så gav hon till mig & så är den borta -.- ..
aja dåligt samvete fick jag så gick ner och skulle gräva upp den i den skitlilla hålet. fick näääästan upp den fast fick jävligt ont i handen så släppte den för att sedan ta upp den, och när jag skulle göra det så var den borta, säkert trillat in djupare buhuhuh :'< jaja förstörde nästan hela bilsoffan och så är min hand hel svullen nu. DAAAMN IT VILL HA DEN!! :@@ 

awe osså när man kom hem så fråga föräldrarna var man varit och sen tröstar och mamma ba var inte ledsen här får du 100 euro som lön OCH NEJ JAG ÄR INTE KLAR.. *öppnar sin kassaskåp* så tog hon ut 100 euro av bara 2 euros.. fast ville inte ha dem utan vill hellre ha den jag förlorade. blööö jaja någon dag får jag mynten i believe so, saker jag tappar bort brukar dyka upp igen


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0