jobbiggt

omg svinvarmt väder att jag inte pallar sommaren längre xD menmen har degat ute i solen med kusin och bror, vi försöker alla bli negrar fast verkar som det bara är min mage som vill bli det :/ benen och armarna är bruna, magen är svart omggg..

efter vi solat gick hem igen såklart och yeeehh.. mamma och pappa bestämde sig för att möblera om mitt rum IGEN =_________= svettades som en gris när man måste hjälpa till och städa rummet,tvätta,vika och hänga upp kläder. men rummet blev bättre och ljusare... liknar ingen svinstia längre men Lisa..just wait until André comes home.

Men dessa dagar har jag tittat på Your'e beautiful. bästa koreansk serie jag vet och nya snygga gentleman killar som man faller för x_x ihh ska titta vidare nu fast vet redan hur det kommer sluta. sen måste jag packa för några dagar becozz imorgon hämtar Ellen upp mig och vi ska dra till Åland (en ö utanför finland om jag inte har fel) där hennes sommarstuga ligger =D wiii!! Sol och bad everyday ^^ hoppas Johanna och Jannica hänger med också


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hehe... Totally not Åland:D

2010-07-13 @ 22:07:40
Postat av: Lisa

HAHAHHAHAHAH VAFAN vart skulle vi då ? XD

2010-07-13 @ 22:22:01
URL: http://lisatranthi.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0