rubrik ?

ser ut som sommaren här i Finland har tagit slut :( hösten är redan här ser det ut som.. har inte sett en klar sol på mer än 1 vecka nu och det kommer fortsätta vara så. damn it, börjar bli vitare nu så är sugen på att sola

annars var det ju så att jag var i Itäkeskus med föräldrarna igår. har inte shoppat på sjukt länge och gick runt igår i den stora shoppingstället fast hittade -INGENTING- har tröttnat på alla kläder därute och är trött på mina kläder i garderoben. whyyy?? och när fan ska jag ta och beställa från Yesstyle? =( måste iallafall göra det före skolan börjar heuheu.. OCH SUSSI JALLA SÄTT IN PENGAR I BANKKORTET :@

elr jo en söt t-shirt från H&M blev det, 10 €





Kommentarer
Postat av: loiis

hejj lisa,

jag var inne i yesstyle.com och checkade lite..

såg ett par grymt snygga grejer som jag vill beställa hem. undrar ba hur mkt du vet om den sidan, om det är säkert ? , och hur mkt frakten kostar ungefär.. (bor i sverige) ? om grejjerna ja beställer hem är som på bilderna,? och lite sånna saker.

glad för svar, puss

grymt fin blogg (:

2010-07-24 @ 22:03:36
URL: http://loiischau.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0