Utkast: Juli 10, 2010

härligt väder som alltid! tog med mig filt och allt och gick ner till gården och solade, alone HAHA. men det var skönt att få friska upp minnet lite. har även fått mycket färg på huden så ingen kan kalla mig för blekfis längre =__= om ni ska sola och om det inte finns vatten omkring er och det blir varmt, ta med er då någon liten sprajflaska med vatten i som ni kan spruta när ni vill, och dessutom blir man lättare brun då =)

Annars ringde Ellen också och hon är med Johanna ute i deras sommarstuga mitt ute i någonstans..hehe nej men bland havet elr sjön. så skönt för dem att vara där, sola och bada varje dag :P men jag skulle med någon dag också och vara där i några dagar. låter väldigt mysigt ^^ bara om det inte finns myggor.. JAG HATAR DEM!

(GLÖMDE SKRIVA KLART O PUBLICERA) blev inne i filmer ^^ just nu :titta på your beautiful och käkar nudlar [svettaaaas]


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0