lalalalala

om 1 månad börjar skolan.. har jag redan haft sommarlov i 1 månad och ung 3 veckor? det har gått så snabbt och jag vill inte tänka på hur snabb denna månaden kommer att svepas förbi och sedan är man där i skolan igen. plugga och stressa alla dagar.. och "lilla" jag ska redan börja i 8:an. att den tiden redan kommit.. när man var liten tyckte man att åttan, wow så stora dem är! skolan måste vara svårt då. 
men vafan och nu ska man redan börja där. sser iiiinte fram emot det =D men jag ska ta tag i det bättre, satsa på högre betyg och plugga till prov några dagar före istället för att sitta sista dagen och läsa tills man får huvudvärk.
och sova tidigare är ett måste! inga mera 5-6 timmars sömn och sovande i bussen! och ja juste.. finskan är ett måste att lära mig. MITÄÄÄ VITTUUUUU?!!


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0