Utkast: Juli 8, 2010

omggg så vaarmt!! över 30 grader hemma och ute är vädret som vietnam fan.. almost. nu fan ösregnar det och så blir luften helt fuktigt. duschade nyss och när man kommer ut blir man hel blöt och klibbig, äh :<

annars igår fyllde khai 23 år!! grattis grattis till honom =) så gammal fan, tar inte livet slut där? ;o hehe ne skoja, men ändå gammal =D syrrans fest till honom blev inte alls så som hon planerat. men fick äta goda kräftor och sushiii <3 och alkohooool weeee haha! lissuvarning här. men nä jag kommer bli pro på att dricka utan att ngt händer. fick i mig 4 shots och kaffelikör drink sen blev sussi mamma  -__-  och längtar tills jag blir äldre, atleast 16 då jag kan börja gå ut och festa med dem

annars ska jag nu ut och handla.. bläää orka inte i detta skitväder. sen vänta tills mamma kommer hem och så ska jag beställa smink, ÄNTLIGEN?? vet ju hur man gör nu ahhah

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0