I HELSINGBORG

Im aliiive! Kom hem igår natt vid 2 tiden av båtresan och 6 timmar med bil från sthlm - hbg. eller snarare bjuv för bor hos Mylina nu ^^ idag har vi åkt tåg ner till stan bara för att jag saaaaakna hbg så mycket. gick runt, filmat mycket och bokade tid till solarium imorgon och så var vi och fikade & promonerade vidare till gröningen.

nice dag yepp, känns skönt att va här! imorgon ska jag först träffa Nelli, sedan sola och dra till Rosengården på tjejernas avslutning, längtar till att få träffa dem <3

fan att jag glömde kameran i bilen innan jag steg ut, fanns lite bilder från båten xD bl.a min nya parfym jag köpte i tax-free shoppen, smells deliciouuuussss

ladda upp bilder någon dag där jag har tid med data : p

kiss


Kommentarer
Postat av: aurela

lisa ring till mitt nr, när du är i rg :D

0760860102

2010-06-14 @ 10:35:28

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0