ive been longing for this day

IHHH om bara 4 timmar till ska vi åka till Åbo för att ta båten till stockholm, then 5 hours with car osså e vi framme i Hbg <3 ska stanna uppe tills dess så att jag kan sova i båten ^^

har haft jättetråkiga dagar denna vecka så dags att få göra något kul! =) och med Mylina har jag alltid det!
sedan på tisdag ska jag dra till Göteborg till Liseberg med Andre,kusiner och hans vänner som jag inte träffat. vi blir 9 st tillsammans och ska bo i hotell och åka alla karuseller 2 dagar i rad. så jävla kul det kommer bli! längesedan jag var i Liseberg.

har packat klart och allt. ready to go! bara 1 vecka i Sverige, måste ta vara på tiden yaooo


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0